Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 07, 2011

Crazy Oktober: Donderdag

Wauw! Dat was een te gekke Donderdag zeg! Ja der moest ook gewerkt worden - allerallerallerlaatste loodjes van de deadline - maar vanmiddag paar uurtjes vrij genomen. Daarna boodschappen gedaan. Conno (die kwam eten) laten zien hoe ik gehaktballen maak (operatie gehaktbal), lekker gegeten en vervolgens met Henk, Papa en Marinka naar The Baseballs in Vredenburg Leidsche Rijn. En dat was SUPERGAAAAAAAAAAAAAF. Wauw wat heb ik staan swingen, joelen, klappen, zingen en genoten. Nu aan de Spa rood (anders heb ik kramp vannacht in mijn kuiten), nagenieten van mijn fotootjes en strakkies naar bed. Op naar de vrijdag :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown