Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 10, 2011

Crazy Oktober: Maandag

De maandag is alweer bijna voorbij - behalve dan dat ik nog eventjes Bassie ga uitlaten en de was ga doen. Vanmorgen met spierpijn uit mijn bedje gekomen (kwam door gisteren, maar is niet erg) en Bassie uitgelaten, oogie gedruppeld, opgemaakt en hup de auto in om lekker bij Ingrid van Weerdenburg naar haar trouwfoto's en film te kijken (Hartstikke leuk was dat!). Heb nog een mooie ketting voor mijn verjaardag gekregen. Echt superlief. Daarna is ze met me mee terug gereden naar Utrecht en nadat ik haar uit de auto had gelaten, snel naar huis gereden, want daar waren Thomas en zijn hondje al gearriveerd. Om half 3 weer richting school om Henk op te halen en weer terug naar huis om op Ploon te wachten. Toen zij er eenmaal was, ben ik met de jongens snel boodschappen gaan doen. Daarna nog even een spelletje gespeeld. Nadat ze waren opgehaald: gekookt, Ploon de foto's van Dierenpark Emmen laten zien, gegeten en dan nu... Bas uitlaten... als die regen ons wandelingetje niet gaat dwarsbomen natuurlijk. Crazy Oktober gaat gewoon verder. En ik geniet met volle teugen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown