Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, oktober 04, 2011

Crazy Oktober: Dinsdag

Ik heb de drie doldwaze dagen van de Bijenkorf niet nodig hoor. Heb ik gisteren vooral heen en weer gesjeest tussen locaties en activiteiten, vandaag zat ik voornamelijk op 1 plek een A4tje aan taken af te werken die allemaal voor morgen af moesten. Met heel wat kunst- en vliegwerk is dat zeker gelukt. Daarna naar huis (nog wezen tanken), Bassie uitgelaten, spaghetti gekookt, snel gegeten, sax gepakt en op naar de bus (die te laat kwam!), daarna met koffer hard doorgelopen voor 2 uurtjes saxofoon (wat beter ging dan ik had verwacht, noten lezen is niet mijn sterkste kant als ik moe ben). Vervolgens nog bij Henk de Nijs mijn Star Trek spel en HeroClix Superman poppetjes uitgepakt en opgehaald en nu nog even een rondje computeren... dan is het toch tijd om te gaan slapen. Vandaag doop ik om tot Dolle Dinsdag. Ben benieuwd wat Woensdag me gaat brengen... (zei toch dat oktober een Crazy Maand gaat worden!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown