Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 03, 2011

Crazy Oktober: Maandag

‎'t Was een druk daggie vandaag.
Eerst met Ploon naar haar zus in Nieuwegein, daarna saxofoon geoefend (jee die special zit er nog niet in hoor, die toevallige voortekens maken mijn vingers in de war...), vervolgens op mijn neefjes en hun hondje gepast. Bassie kreeg een superleuk cadeautje voor Dierendag van ze (een piepende krokodil). Daarna gekookt, Bassie uitgelaten, even snel een paar laatste boodschappen gedaan, de was in de machine gemikt en daarna in de droger... en tussendoor ook nog gewerkt. Ik noem dit alles: Maandag :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown