Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 09, 2011

Crazy Oktober: Zaterdag

Zo en dat was de zaterdag! Lekker potjes HeroClix gespeeld. Daarna lekker op de bank Broodje Mario gegeten en Rio en Pirates of the Carribean 4 gekeken. En mijn camera opgeladen, foto's eraf gehaald want ik heb hem morgen hard nodig voor mijn dierentuin uitje naar Emmen. Word ben ik bang wel een dagje strompelen, daar ik in de winkel waar wij altijd clixen bijna van de trap ben gevallen - en mij daarbij danig heb geblesseerd aan mijn kuit. Er zit nu Tantum op en hoop dat dat helpt. Maar ach... gaat de pret zeker weten niet drukken. Heb er echt zin in. Crazy Oktober gaat gewoon verder :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown