Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, oktober 12, 2011

Crazy Oktober: Dinsdag & Woensdag

Ik bedacht me ineens dat ik van gisteren helemaal geen update heb gedaan... Nou dat komt omdat ik na mijn werk alleen maar Bassie heb uitgelaten en boodschappen heb gedaan en toen ergens de man met die rubberen hamer ben tegengekomen. Resultaat? Ik lag voor 10 uur al in bed... snurk. Vandaag is het ook niet zo spannend, lekker werken en straks thuis nog even aan de slag aan Bassie's Halloween kostuum en de was. Lekker hoor... even een paar daagjes ademhalen :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown