Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 09, 2011

Crazy Oktober: Zondag: Dierenpark Emmen

Vanmorgen was het een vroegertje: om half 7 liep de wekker af. Nog even door gesnoozed tot kwart voor 7, maar toen moest Bassie toch echt plassen - hij stond zacht piepend aan mijn bed. Dus toch mijn warme holletje verlaten en Bassie in de tuin gezet. Broodjes gesmeerd, tas ingepakt, weer naar boven gesjokt met Bassie, opgemaakt, aangekleed, Bassie uitgelaten en zijn oog gedruppeld en toen... de auto in op weg naar Dierenpark Emmen. De laatste keer dat ik hier geweest ben, was in de brugklas en ik kan mij eigenlijk alleen nog maar de vlindertuin herinneren. Na een kleine 2 uurtjes rijden arriveerde ik op de plaats van bestemming. Waar de anderen (want we zijn weer met het clubbie op stap geweest) al snel volgden. Na een plaspauze en een korte wandeling stonden we dan toch echt in Dierenpark Emmen. Het was koud door de wind, maar het zonnetje was lekker en we hebben pas aan het einde van de dag regen gezien: dus het weer zat 100% mee. Ik ben verliefd geworden op de Giraffe die wel heel dichtbij je kunnen komen, heb me verkneukeld over de schattige Californische Zeeleeuwenbaby's, wilde eigenlijk wel knuffelen met een Kodiakbeer, ben gesmolten bij de Olifanten, raakte geïntimideerd door twee hele grote Giraffes die bij de baby aanwezig waren (mama en tante) en heb gelachen om de leeuwin die toch wel ineens met Cookie wilde spelen. Kortom: zeer geslaagde topdag gehad. En ja... ik heb zelfs bij de citroenhaaien gezeten...


                             




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown