Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 23, 2011

Crazy Oktober: Alweer een week voorbij

Volgens mij loop ik een beetje achter met mijn Crazy Oktober updates... na, maandag was redelijk rustig, al heb ik 's avonds nog even Henk en Wilma naar Hoek van Holland gebracht voor hun tripje naar London. Dinsdag en woensdag een slag in de rondte gewerkt - zoals altijd. Donderdag met Henk naar Spiel in Essen geweest om de week vrijdag af te ronden met werken - en een hoop gedoe daar. Vervolgens vandaag lekker HeroClix gespeeld en 's avonds FC Utrecht - SC Heerenveen gezien. Nou ja... gezien. Het was een wedstrijd. En er was een winnaar. Maar ik weet wel betere dingen te doen met mijn zaterdagavond... Afijn. Morgen is er nog een dagje en dan is deze week ook alweer voorbij. Wat gaat het soms toch hard :D
Voor je het weet is het alweer Halloween (PARTYYYYY)

Spiel in Essen was overigens superleuk en helemaal te gek! Heel veel gezien, gekocht en gedaan (zelfs nog een spelletje in het Duits uitgelegd gekregen). Het leukste was toch wel de Wizkids stand waar Star Trek Expeditions werd gespeeld en uitgelegd. Het allerleukste daarvan was dat Reiner Knizia kwam signeren - op een speciaal voor Essen gemaakte kaart. Natuurlijk in de rij rondgehangen - dat wilden we niet missen. En we hebben het ook niet gemist. Uiteindelijk stond ik als eerste in de rij en Henk als tweede en hebben we beide een gesigneerde kaart voor Star Trek Expeditions mee naar huis gekregen. Ik was en ben nog steeds helemaal in mijn nerdy nopjes :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown