Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, september 26, 2005

Wel uit het oog...

Pappa Pascal

Zit ik gisteravond nietsvermoedend te luisteren naar Talpa naar het verslag van Feyenoord uit bij Twente, komt een aantal keer de naam Bosschaart voorbij. Ik was meteen wakker en bleef even kijken naar de samenvatting, waarbij Pascal een aardige assist gaf bij de 1-0. Hartstikke goed. Lachend viert hij met de anderen zijn feestje en wiegt zijn armen heen en weer. Ja, zegt de verslaggever, twee dagen geleden is Bosschaart vader geworden van een dochter, daarom doet hij dat.

Wat!

Zo zie je maar weer, wanneer een favoriete speler naar een andere club vertrekt, mis je meteen al het leuke nieuws! Ik heb het dus even opgezocht en vond het volgende:

Pascal Bosschaart is vader geworden van een gezonde dochter. Op woensdagavond - om zeven minuten over acht - werd Esra Ninthe geboren. Moeder en dochter maken het goed en zijn na één nacht in het ziekenhuis weer thuis. Bosschaart was logischerwijs afwezig op de donderdagtraining. ‘Ik heb respect voor alle vrouwen die een kind baren. Merel heeft het ontzettend zwaar gehad. Gelukkig gaat het goed met haar en Esra. We zijn erg gelukkig', aldus de linksback.

Bosschaart was donderdagochtend drie kwartier te vroeg bij het gemeentehuis. ‘Ik wilde haar zo graag aangeven dat ik in mijn enthousiasme veel te vroeg aankwam. Ik hoopte dat ze misschien eerder aan het werk gingen, maar helaas haha. Het was mooi om mee te maken, maar ook slopend. Ik ben er op dit moment met volle teugen van aan het genieten, terwijl Merel en Esra uitrusten.’
Bron: Feyenoord


Pascal en Merel, van harte gefeliciteerd met de kleine! Hartstikke gaaf. En volgens mij ben je door je enthousiasme alleen maar beter gaan spelen!

Tot zondag, in de Galgenwaard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown