Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, september 11, 2005

Kader X

Technische mededeling

Beste Lezers en Lezeressen van Keevie & Ik,

Hier volgt een technische mededeling. Wellicht is het door sommigen al gezien: sinds gisteren - en al eerder - ben ik een aantal afbeeldingen en animated gifs kwijt uit mijn posts. Doordat sommige websites hun afbeeldingen verwijderd of verplaatst naar andere directory's hebben, kan het zijn dat er afbeeldingen zijn weggevallen, die anders wel in mijn stukjes stonden.

Momenteel ben ik bezig dit te herstellen. Nu blogger alle bloggers in staat heeft gesteld zelf foto's te uploaden, is het met een paar dagen wel verholpen.

Mocht het zo zijn dat je een post met een 'x' in een kadertje tegenkomt, laat het mij dan even weten per mail of via mijn gastenboek of forum. Alle hulp is meegenomen!

Alvast bedankt voor de hulp en het begrip!

Groetjes, Ik
(want Keevie staat nog vrolijk in de garage)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown