Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, september 23, 2005

Batman vs. Superman

Clixuh!

Ooit afgevraagd wie het zou winnen wanneer Batman en Superman tegen elkaar zouden vechten? Iedere DC Comic liefhebber heeft daar wel een theorie over. Net als wie nu de betere Enterprise Captain is: Kirk of Picard (Kirk, that's obvious!). Discussies te over. Maar om bij het DC verhaal te blijven. Zojuist hebben we uitgevonden wie er nu echt beter is: Batman of Supes.

Het antwoord is simpel, Batman zat in mijn team, samen met Blackfire, Wonder Woman, Cheetah en Snapper Carr. Mijn broers team bestond uit Supes en Cheetah. Batman vs. Superman... Superman wint! Big time. Maar Supes was niet sterk genoeg voor het dynamische duo Blackfire & Wonder Woman.

So, the discussion continues: wie is beter Supes of twee dames???


O en bij de weg: Mystique heeft weer eens een toernooitje gewonnen! Eh... dat ben ik dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown