Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, september 21, 2005

Lekker weertje

Element

Ik kan mij zo voorstellen dat sommige dieren in het Dolfinarium blij zijn wanneer er wat minder zon is en het wat koeler is dan de afgelopen zomer.

De Steller zeeleeuwen bijvoorbeeld. Deze grote, gevaarlijke dieren - ze zijn zo gevaarlijk dat zelfs de trainers achter het schrikdraad blijven - leken afgelopen vrijdag veel beter in hun element dan afgelopen zomer, waarbij je ze luid puffend door het water zag glijden.

Afgelopen vrijdag zaten ze heerlijk boven water. Op het moment van onderstaande foto - dit is de harembaas - werden de dieren gevoerd. En na het voeren bleven ze nog een beetje boven water om te genieten van de spatjes regen die vielen en de lekkere koele wind.

Ja, volgens mij voelden deze dieren zich wel in hun element.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown