Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 08, 2005

Freakin' Druk

deel 2

Mijn vaste lezers van Keevie & Ik en andere verhalen is het vast opgevallen dat ik de afgelopen week weinig heb gepost. Dat komt nog steeds doordat ik het zo ontzettend druk heb.

Naast het feit dat ik meer regelmaat begin te krijgen in mijn werk - ik begin het allemaal een beetje op orde te krijgen - en ik weer lekker in mijn vel zit met de dingen die ik doe, lijkt er zo'n beetje geen einde te komen aan de stroom things to do.

Helaas - voor mij - zijn het allemaal leuke dingen waar ik het zo druk mee heb. Zo vind ik mijn werk superleuk (kijk ook maar eens op lijfblad.nl), saxofoon, schrijven, lezen, scrappen en natuurlijk Keevie. Keevie vertoeft nog bij W. in de garage trouwens...

Daarnaast ben ik lekker naar het voetballen, ben ik op bezoek geweest bij mijn vriendin voor de nieuwe baby, ik ga haar vanaf nu mijn kleine nichtje noemen, omdat ik een beetje tante ben geworden, en ga ik nog steeds lekker dolfijntjes kijken. Eind oktober gaat het Dolfinarium dicht, dus zal ik wel een klein beetje tijd over houden... alhoewel...

Het druk hebben is helemaal niet erg, maar op het moment is het een beetje te druk. Ik ga de komende maand werken aan het schrappen van dat kleine woordje 'te', dan heb ik vast wel weer meer tijd om te schrijven op mijn weblog!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown