Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, september 17, 2005

Substitute

Judge Berry

Vandaag was ik Judge Berry, geen Judge Judy of Judge Dredd (I am the law), maar gewoon mijzelf. Ja, vandaag was ik voor het eerst van mijn Heroclix Carrière scheidsrechter bij een toernooi. Het scheidsrechterschap was eenmalig aan mij toevertrouwd omdat mijn broer met een zware, zwarte verzwikte enkel op de bank lag. Zwart? Ja. De blauwe plekken op zijn voet heeft voornamelijk de kleur zwart, naast donkerpaars, geel en blauw... Niet zo fijn dus.

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om te doen. Lekker bij iedereen kijken, de punten bijhouden, beetje kletsen en strategietjes afkijken natuurlijk. En vragen beantwoorden. Dat was nog wel een beetje lastig. Gelukkig had ik een regelboekje bij me, kon ik mijn broer bellen en kon ik natuurlijk het publiek inschakelen... eh nee dat is een ander spelletje, maar die mogelijkheden had ik wel. Want de spelers zelf weten de regels ook wel.

Ik vond het wel gezellig. Maar de volgende keer speel ik gewoon weer mee, want volgende week zal broers voet al weer een stuk beter zijn. Met veel rust moet dat mogelijk zijn! Dan hou je er tenminste ook niets van over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown