Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, september 20, 2005

Freakin' Druk

deel 3

De werkweek is vandaag weer begonnen voor mij. En hoewel ik het nog steeds beredruk heb, kan ik eigenlijk het woordje Freakin' wel doorhalen... Want nu heb ik het eigenlijk gewoon alleen maar druk...

Dat is ook een openbaring. Zo heb ik vandaag voor het eerst niet in de pauze doorgewerkt en had ik - hoewel ik druk op mijn hoofd heb van de volle holtes - geen hoofdpijn van het gestresste werken achter de computer. Oftewel: mijn schouders zitten waar ze horen, in plaats van ver boven mijn oren.

Ik was gewoon verbaasd dat ik in de pauze tijd had om even naar de Spar te lopen om koffie en thee te halen. Zonder te hoeven rennen en tijdens het lopen te denken: als ik terug ben, moet ik dit, dit, dat, zus, zo, dat, dit en niet te vergeten zus en zo nog doen. Dat ik mij even geen raad wist met de rust die daardoor gecreëerd werd mag voor zich spreken.

Geen geren.
Geen gevlieg.
Gewoon, lekker druk...

Zou het dan toch nog sneller dan ik dacht goed komen? Of kan het woordje Freakin' binnenkort op de deadline weer aan mijn drukke bestaan toegevoegd worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown