Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 11, 2005

Open!

Nog een weekje wachten. Duimen draaien. Fotootjes kijken van vorig jaar. Zwijmelen boven mijn agenda waar heel veel foto's instaan. Dan mijn ketting zoeken. Tas pakken. Keevie in. De A28 op en als de wiedeweerga naar Harderwijk. Jahaa... het Dolfinarium is weer open. Mijn spetterpas is weer binnen en ik kan haast niet wachten tot ik er weer naar toe kwam. Helaas heb ik afgelopen zaterdag de VIP-dag gemist... Dus dat ga ik maar deze week eens inhalen.

Vandaar die vette knipoog natuurlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown