Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 21, 2005

Puntjes!

Jaja, we hebben weer eens drie punten gepakt in de competitie! Ik was gisteren getuige van een superwedstrijd tussen FC Utrecht en AZ. Door met 3-2 te winnen (een beauty van een goal van Jean-Paul de Jong en twee schitterende doelpunten van Stefaan Tanghe) onthoudt Utrecht AZ de tweede plaats op de ranglijst, maar wij hebben drie welverdiende punten binnen. En na al die verloren potten afgelopen weken is dat natuurlijk wel weer superlekker. Dus: zondag Ponk ook weer op het doel en scoren maar weer! Ik ben er niet bij tegen Twente, maar dat geeft niet. Ik volg het score verloop wel op de radio (zo mogelijk) en anders krijg ik wel een sms-je!



Huishoudelijke mededeling:
Een ieder die mee wil helpen zoeken... ik heb mijn stem denk ik voor een groot deel op de grasmat laten liggen. Zou iemand hem weer aan mij willen retourneren? Alvast bedankt!

Forza Utreg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown