Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 27, 2005

Fijns

Gisteren ging ik voor mijn werk een interview doen in Hoofddorp bij Sanoma Uitgevers (voorheen VNU Uitgevers). Ik wist waar ik naar toe moest, want ik heb dik een half jaar stage gelopen op de redactie van de kleuterbladen Bobo en Sesamstraat maandblad. En bij het wegrijden wist ik het ineens weer, dat mama in de auto had zitten wachten totdat ik klaar was met mijn stage sollicitatiegesprek. Aan de ene kant omdat het gezellig was, aan de andere kant omdat ik zo ontzettend nerveus was (natuurlijk). Daarna reed ik langs de Mac bij Hoofddorp en herinnerde ik mij dat we na het gesprek daar zijn wezen eten samen. Fijn om dat weer precies te weten, maar ook van niet, maar dat geeft niets. Ik heb het liever zo, dan dat ik gisteren was weggereden en het niet meer had geweten... of gevoeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown