Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, april 12, 2005

Afgewezen. Wel gelezen?

In een vorige post heb ik gezegd dat ik doe aan uitgevertje pesten. Ze pesten mij immers ook met hun standaard standaardbrieven, waarbij ze wel je adres en naam weten te vermelden, maar in de aanhef van de brief slaat dan toch de twijfel weer toe (geachte heer/mevrouw). Ja, je weet het al. Mijn manuscript is weer retour gekomen van een uitgeverij. Geeft niets. Maar ik betwijfel het of het wel is ingekeken. Want zeg nu zelf, wanneer op de website staat dat het ongeveer drie maanden zal gaan duren en je krijgt hem een week na verzending weer terug, ben ik dan werkelijk afgewezen op de inhoud? Of hadden ze geen zin om SoulBlues te lezen? Een vraag waar ik uiteraard geen antwoord op verwacht. In de brief stond immers zoiets als 'aangezien wij dagelijks tientallen manuscripten aangeboden krijgen, is het niet mogelijk dieper in te gaan op waarom u bent afgewezen'.

Okay, wie is mijn volgende slachtoffer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown