Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 17, 2005

Oog in oog

(c) Dolfinarium HarderwijkVandaag stond ik letterlijk oog in oog met een walrus. Heel bijzonder. Wat een dieren zijn dat toch, zo groot, zo log op het land, zo sierlijk onder water. Poetisch? Ja, dat word je er wel van. En rustig ook. Bovendien werkt het inspirerend om een dagje in de wereld van de zee te zijn, want daar was ik vandaag: in het Dolfinarium. Het park heeft een echte metamorfose ondergaan en hun drukwerk ook (zie hiervoor ook www.dolfinarium.nl). Het is een aanrader om dit jaar te gaan kijken: nieuwe paden, nieuwe shows, een supergaaf nieuw verblijf voor de walrussen. En de opgevangen Bruinvisjes krijgen vanaf deze zomer het oude huis van deze walrussen (het oude Nova Zembla), dus dat wordt nog een bezoekje.

Waarschijnlijk blijft het niet bij maar één bezoekje dit jaar... ik heb immers een Spetterpas!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown