Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 20, 2005

Wie helpt mij zoeken?

Vanavond speelt FC Utrecht een inhaalwedstrijd voor de competitie tegen AZ. De Alkmaarders doen het de afgelopen tijd veel beter dan onze jongens... Daar moet vanavond maar eens verandering in komen. Aanmoedigingen zijn hiervoor hard nodig.

Want het blijkt dat de jongens van Utrecht het wel kunnen (getuige de samenvattingen van de afgelopen weken), maar niet afmaken. En dat afmaken (scoren, scoren en nog eens scoren) is erg belangrijk en de pot verdedigen ook. Ik hoop dat Foeke daarom Joost Terol uit het doel haalt (na zijn blunders van vorige week is mijn vertrouwen in de keeper naar de haaien) en René Ponk er weer in zet (blijft toch mijn favoriete lijnverdediger!).

Maar we zullen het vanavond wel zien. Aan de aanmoedigingen van de Utrechtse aanhang zal het niet liggen en van mij ook niet. Alhoewel: ik ben nu bij vlagen mijn stem al kwijt. Laat staan als ik fanatiek mee support bij de avond wedstrijd.

Wie wil zich vast aanmelden morgen te helpen zoeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown