Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 13, 2005

Verwend?

Gek toch, dat sommige mensen denken dat ik een verwend meisje ben, omdat ik nog thuiswoon en mijn eigen geld verdien. Vooral wanneer het gaat om mijn vaste lasten. Schijnt lachwekkend te zijn, omdat iedereen meteen denkt dat wanneer je thuiswoont dat je dan niet uit je zelf eens aan het huishouden mee zou betalen. Blijkbaar staat thuiswonen synoniem voor geld over de balk smijten. Hmm... dit zegt dus weer meer over de geprekspartners dan over mij. Ik vraag mij eigenlijk af waar dat vandaan komt. Sowieso die afgunst tegen thuiswonen bij enkelen. Gepaard met lachwekkend doen over mijn Kevertje. Zal wel weer jaloezie zijn. En dat is eigenlijk veel hilarischer... Niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown