Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 30, 2004

Spannund poultje

Return

Vanavond speelt FC Utrecht in Zweden tegen de Zweedse Landskampioen Djungardens de return in de eerste ronde van het UEFA Cup toernooi. Twee weken geleden wonnen 'we' met 4-0 (ik was er persoonlijk getuige van): 2x Stefaan Tanghe, 1x Dave van den Bergh en 1x Hans van der Haar.
René Ponk staat waarschijnlijk weer op het doel, maar na zijn perfecte invalbeurt van twee weken geleden moet dat geen probleem opleveren.
Ik ben benieuwd wat de jongens vanavond gaan doen... maar ik denk wel dat het met winnen te maken heeft!

Forza Utreg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown