Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, september 22, 2004

Keevie & Ik

K-k-k-koud...

Vanmorgen was het best wel frisjes... Misschien een understatement, maar toen ik vanmorgen de hond uitliet, had ik zoiets van: 'We gaan nu echt de herfst in.' Dat komt ook door al die regenbuien natuurlijk, en de wind die blaadjes en takjes van de bomen rukt. Het is van dat weer waarbij Keevie eerst in de wind moet hangen en uit moet kijken wanneer de wind gaat liggen, dat hij niet doorschiet de andere rijbaan op. Uitdagend herfstweer dus. Maar vanmorgen was het erg koud.
Eerst was ik natgeregend. In één keer doorweekt van het stukje van Keevie naar de garagedeur (om deze te sluiten) en weer terug. Dus besloot ik mijn jas aan te houden, iets wat ik normaal niet doe, terwijl ik weer achter het stuur kroop.
Iedereen die autorijdt kan nu raden wat er vervolgens gebeurde: de ruitjes besloegen. En aangezien Keevie's verwarming het nog niet doet, moesten we een raampje openzetten om het hinderlijke waasje op de ruiten te doen verdwijnen. En geloof me, dat is niet fijn wanneer je bent natgeregend.
Het was de eerste echte k-k-koude bibberochtend van het jaar... Gelukkig zal dit volgende week verholpen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown