Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, september 28, 2004

Keevie & Ik

Verwarming

Buiten is het gemiddeld 18 graden Celsius (variërend tussen de 16 en 20 graden). Dat betekent zacht en warm herfstweer met af en toe een bui. Vorige week was het koud en gingen Keevie & Ik klappertandend naar het werk, maar vanaf vandaag is dat helemaal afgelopen! Dat klappertanden dan...
De verwarming van Keevie is gemaakt en ik heb hem vanmorgen weer op kunnen halen bij de garage. En in plaats van dat het kil was in de auto, was het nu lekker behaaglijk. Laat de vrieskou nu maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown