Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 30, 2004

Pascals doelpunt

Goe' gedoan jochie!

Scoren voor FC Utrecht deed hij niet. Hoewel hij drie kansen kreeg tot scoren in zijn afscheidswedstrijd en hoopte ik vurig dat de bal van zijn voet in het net achter de keeper van de tegenstander zou verdwijnen, lukte het allemaal niet. Toch op de schouders, zelfs bij de Amstel Cup finale waar hij niet mocht spelen. En net scoort hij, in het shirt waar ik nog aan moet wennen, een prachtige goal tegen zijn UEFA Cup tegenstander... Pascal Bosschaart (onder zijn vertrouwde nummer 5!). De 1-0 staat op het scorebord en kwam vanaf zijn wreef. Wat een mooie goal! Wat een schitterende glimlach! En wat jammer dat hij het niet flikte in die afscheidswedstrijd bij FC Utrecht... Daar kan ik maar op één, zeer Utrechtse manier op reageren: Goe' gedoan jochie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown