Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 02, 2004

Aaien & Zoenen

Dol-Fijn!!!
Dichter bij Dolfijnen

Vandaag ben ik naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest voor mijn verjaarscadeau. Van papa had ik namelijk gekregen dat ik mee mocht doen met het project 'Dichter Bij Dolfijnen', een educatief programma waarbij je in het water bij de dolfijnen mag zijn. Niet zwemmen, maar wel aaien, spelen en voeren.

Het was in één woord GE-WEL-DIG! Ik heb het oudste mannetje genaamd Smarty laten zingen. Ik heb het oudste vrouwtje Skinny geaaid en zelfs een dikke kus op haar hoofd gegeven. Ik heb met Lucy, Maaike en al die andere dolfijntjes gespeeld. Met eentje heb ik zelfs een bal overgegooid. Hij ving hem en gooide hem zo weer terug in mijn handen. En Antoine en Honey heb ik samen met F. drie mooie sprongen laten maken. Wat een ontzettend mooie dag. Maar ook wel emotioneel...

Eerst werden we in een duikpak gehesen. Als je nog nooit zoiets aan hebt gehad... het is al een hele ervaring op zich. Je krijgt een stug, rubberpak aan waarbij je dus gestremd wordt in al je bewegingen, totdat je in het water zit. Het pak loopt ook vol met water en dat is ook wel apart.

Achteraf heb ik nog in het gastenboek geschreven: Hartelijk dank voor deze geweldige ervaring. Kus en een knuffel voor jullie, maar vooral voor de Dolfijnen. Liefs, Berry. Ik hoop dat de dieren die kussen en knuffels al hebben gekregen.

De zon scheen, er zijn foto's gemaakt (zal ik er later nog wel eentje van publiceren) en papa heeft alles gefilmd. Maar het gevoel dat die mooie dieren je geven is niet te filmen. En bijna niet te beschrijven... Of toch wel. Om mama maar weer eens te citeren: Het was 'Grandifantaweldigmooi'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown