Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, januari 08, 2003

Broodjes Honing

Teddyberen Picknick

Toen ik klein was, een jaar of zeven, acht, zag ik op de televisie de meest leuke beren tekenfilm. Nee ik heb het nu niet over Winnie de Pooh (hoewel ik die ook ontzettend leuk vind). Maar over de Teddyberen Picknick. Allerlei beertjes huppelend naar het bos, terwijl je het lied van de Teddy Bears Picnic hoorde. Het heeft mij daarna eigenlijk niet meer losgelaten. Sinds gisteren heb ik de Teddyberenpicknick als ringtone op mijn mobieltje. Maar meezingen, ho maar. Gelukkig vond ik de tekst op internet. Het eerste stuk gaat als volgt:

If you go down to the woods today
You're sure of a big surprise
If you go down to the woods today
You'd better go in disguise

For ev'ry bear that ever there was
Will gather there for certain, because
Today's the day the Teddy Bears have their picnic


De volledige tekst vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown