Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, januari 14, 2003

Keevie & Ik

Wasstraat – deel 2

Maanden geleden reden Keevie & Ik van werk naar huis. Mooi weer, wat wolkjes in de lucht. Wit, grijs, donkerblauw! O, o. Regen! Ik reed voorbij de afslag Zeist en toen begon de ellende: regen. Met grote druppels denderde het water op het dak, de neus, de raampjes. Keevies ruitenwissers deden op de snelste stand hun best om al dat water weg te slaan. Maar het lukte niet zo goed. Het leek wel een wasstraat! Maar dan met losgeslagen kabels: het onweerde erbij. Terwijl ik onder een brug stond te wachten in het stilstaande en langzaam rijdende verkeer sloeg voor Keevies neusje de bliksem in! Oeps… Al banend door het vele water bereikten we de volgende afslag. Als bij toverslag sloeg het weer om: een stralende zon scheen ons tegemoet! Prachtig, zomerbuitjes!

B'Day Countdown