Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 30, 2003

Statistieken

Oproepje aan enkele bezoekers

Ik keek van de week eens in mijn bezoekersstatistieken van mijn weblog en er vielen twee dingen mij erg op.
De eerste dat ik flink gevonden word. Vooral op zoektermen als zeehonden en zeehondenziekte scoor ik flink wat hits! Maar het tweede dat mij opviel was eigenlijk nog veel leuker. Namelijk dat er mensen zijn uit de politiek, of die werken op verschillende ministeries, die mijn site bezoeken. Zo komt er regelmatig iemand op bezoek van het Ministerie van V en W. En vandaag was er iemand van het Ministerie van Defensie langs geweest. Gezellig hoor. Maar dat maakt mij wel nieuwsgierig. Wie zouden dat zijn, wat lezen zij op mijn weblog, en zo voort. Dusse: politieke bezoekers, laat eens een berichtje achter in mijn gastenboek of stuur mij eens een mailtje.
Alvast dank!

P.S. iedereen die trouwens Keevie & Ik bezoekt nodig ik uit een woordje achter te laten in het gastenboek. Is wel zo gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown