Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, januari 08, 2003

Keevie & Ik

Burning Rubber

Keevie verdient een knuffel. En weet je wat? Hij heeft hem al gekregen ook. Vanmorgen besloten namelijk een aantal medeweggebruikers om eens stil te gaan staan op de snelweg. En dan niet geleidelijk, maar in één keer. Dat betekent dus dat je van 110 – 120 km/u terug moet naar 0 in luttele meters én seconden! Gelukkig hou ik altijd ruim afstand (de 2 seconden van Postbus 51 en Verkeer en Waterstaat) en heeft Keevie goede remmen! Want we stonden op tijd stil (net als de man achter mij). Wel voelde ik zijn bandje slippen tegen de rem en daarna rook ik verbrand rubber door het zijraampje. Dat vond ik wel zielig, maar nu staat hij met zijn bandjes weer in de koele sneeuw. Goed gedaan Keevie! Dat was nu echt burning rubber on the highway!

B'Day Countdown