Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 26, 2003

Miss Piggy & Danny Kaye

Muppet Show

Ik mag altijd graag kijken naar de Muppet Show. Iedere zaterdag en zondag herhaalt Yorin deze ontzettend leuke theatershows van de Muppets. met natuurlijk een ontzettend leuke Guest Star! Die dan op geheel echte Kermit wijze gepresenteerd wordt! Jeeeeeeeeeh! Maar vorige week zondag was er wel een heel gave Super Guest Star. Namelijk mijn all time favorite Danny Kaye. Jeeeeeeeeeeeh! Natuurlijk een stuk ouder dan in de films die ik van hem heb, maar nog steeds zo grappig! Hij zong (en danste) een duet met Miss Piggy. Die helemaal door de zwijneknietjes voor hem ging... aaahhh! En hij was de Swedish Uncle van de Swedish chef. O, het was zo ontzettend grappig dat dat half uurtje echt voorbij vloog! Een memorabele Muppet Show.

Afbeeldingen van Danny Kaye en de Muppet Show vind je op Danny Kaye fanpages en natuurlijk op de site van The Muppet Show.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown