Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 06, 2003

Dating Hype

Ik zoek een vriend...

Ja, ik ben vrijgezel en nee, ik ben niet wanhopig op zoek. Maar als je naar de radio luistert en de pop ups van verschillende pagina's moet geloven, dan is Internet Dating een gat in de markt. De hele kerstperiode hoorde ik op radio 2 niet anders dan de reclame van D-Date.nl (met een streepje tussen de D's). En zelfs op mijn weblog staat er vaak een Ad boven de pagina met de tekst: I'm a Girl, Looking for a Boy. Is het dan echt zo erg gesteld met de inventiviteit en vindkracht van de gemiddelde Nederlander? Ik ken meisjes die jonger zijn dan ik, die al meer vriendjes hebben versleten dan ik ooit nog kan inhalen. Of wil inhalen... Nu zijn de meeste Internet Dating sites niet eens gratis. Voor eerder genoemde D-Date moet je iets meer dan € 18 neertellen om 'lid' te worden. Op andere sites (Tiscali Dating bijvoorbeeld) is het zoeken gratis, maar je mag alleen 'meedoen' als je jezelf even aanmeld. Ik heb het persoonlijk niet zo op Internet Darting. Je weet uiteindelijk nooit wie je voor je hebt. Nee, ik kijk toch liever een beetje rond. Enne, als Mr. Right dit jaar niet verschijnt, ach dan zal hij wel een ander keertje tegen mij aanlopen. Of ik tegen hem. Daar heb ik Internet niet voor nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown