Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 06, 2003

Gespierde sporters

Leuke Sportmannen

Om maar eens in het thema Mannen te blijven vandaag, cuties op sportgebied. Ik heb het afgelopen weekend namelijk heerlijk genoten van het EK Allround Schaatskampioenschap te Heerenveen. En ja, daar schaatsen best wel leuke jongens rond. Mooi gespierde mannen, die met krachtige slagen over de ijsbaan glijden. En het allermooiste was natuurlijk dat geheel oranje podium: 1. Gianni Romme, 2. Rintje Ritsma, 3. Mark Tuitert en als vijfde Ralf van der Rijst. Prachtig toch voor een chauvinistisch oranje hart? Maar ik was aangenaam verrast toen we doorzapten naar SBS6 waar het WK Darts in Engeland is begonnen. Een tot Noor genationaliseerde Oostenrijker stond daar pijltjes te gooien. Voordat ik verder ga, moet ik even zeggen dat Darters niet altijd moeders mooiste zijn: het zijn ruige kerels, vaak te dik (bierbuikje), en niet superknap. Sommigen hebben wel 'wat', maar dat heeft meestal met een bepaalde uitstraling te maken. Nee deze Noor (genaamd Robert Wagner) leek weggelopen te zijn uit een Rambo film. In het dagelijks leven is hij goochelaar, vertelde de commentator. En zijn co-commentator merkte op: 'Volgens mij goochelt hij ook wel eens met gewichten.' Zo'n man geeft natuurlijk wel een andere kijk op het darten natuurlijk. Weer eentje die ik kan toevoegen aan mijn lijstje met Leuke Sportmannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown