Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 13, 2003

Grrrrrrrrr

Miljoenendebuut

Wie mij een beetje kent, weet dat mijn droom (naast het zwemmen met dolfijnen) het uitbrengen van een boek is. Nu las ik het volgende op Internet:

Miljoen dollar voor debuutroman
Ze heeft nog nooit eerder een roman gepubliceerd, maar nu al heeft de 21-jarige Cecelia Ahern, dochter van de Ierse minister-president, een miljoen dollar gevangen voor haar manuscript 'I love you'. De Amerikaanse uitgever Hyperion telde dat bedrag deze week neer voor de debuutroman over een jonge vrouw wier man overlijdt aan een hersentumor. Hij laat haar voor iedere maand na zijn dood een brief na. De Nederlandse uitgeverij Vassallucci brengt het boek deze zomer al in Nederland uit en beroept zich erop daarmee de eerste te zijn. Harper Collins in Groot-Brittannië komt er volgend jaar op Valentijnsdag pas mee.


Okay: waar blijft mijn miljoenencontract?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown