Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juli 17, 2006

rare week

Rare week

Zo heb je het dagenlang te druk om iets te doen, zo heb je het wel druk, maar heb je de motivatie niet om het allemaal te doen. Nu was ik vorige week erg moe, het was dan ook mijn eerste volle werkweek na de vakantie en ik moet zeggen, dat die nog niet zo is bevallen.

Dat had niets met het werk te maken, maar meer met het in het ritme komen. Wat namelijk hartstikke fijn was, is dat Ploon haar ogen weer helemaal goed zijn, maar dat was wel een halve dag niet op het werk... En daarna heb ik de hele woensdag met onze vormgever aan het nieuwe nummer gewerkt, dus toen is er voor mij ook weinig van schrijven terecht gekomen. Maar met het nummer is het heel goed opgeschoten.

Donderdag was een vreemde dag. Die ochtend heb ik een heel uur in de file gestaan... in plaats van half negen was ik half tien op het werk en dat is toch wel vreemd. Eigenlijk heb je dan helemaal geen zin meer om te werken, raar heh.

En vrijdag ben ik lekker opgeschoten, althans met alles wat ik nog moest doen... Dus nu ben ik wel weer redelijk bij.

Daarna toch wel een druk weekend gehad. Vrijdagavod clixen bij mijn broer - en ik was al zo moe - en zaterdag ook weer geclixed - nog steeds moe, na een beetje rare ochtend - en zondag beetje bijgekomen. Zondag zijn papa en ik bij Ploon aan de slag geweest. Papa in de tuin en ik binnen. In mijn vakantie had ik bij Ploon nieuwe gordijnen opgehangen, samen met haar, en nu gingen we ze met strijkband omzomen. Nog een heel gedoe, met passen en meten, maar het is allemaal heel erg goed gelukt.

Deze week wordt ook weer een beetje raar. Morgen ga ik naar een klant in Rotterdam. En werk ik in de middag thuis. Woensdag komt de vormgever weer langs, dus dat wordt weer een dagje lekker samen opmaken. Donderdag is een normale werkdag en vrijdag werk ik weer thuis, want Ploon is jarig en ik pas dan op Bassie. Ja... het wordt weer een vreemde week... misschien kom ik daarna wel eens in een goed werkritme.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown