Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 26, 2006

oma

Verjaardag

Vandaag hebben we de verjaardag van mijn oma gevierd. Vanmorgen met papa, Henk, Wilma, kleine Henkje en Ploontje opa opgehaald en met drie auto's, want daarna moest ik naar mijn werk, naar Vleuten gereden, alwaar we als een ware optocht werden onthaald door alle medewerkers van het Hospitium.

We hadden een cadeautje meegebracht en gebak, en de medewerkers van daar hadden oma's kamer versierd met slingers, vlaggen en ballonnen (van rubber handschoenen) en een tekstslinger met Happy Birthday erop. Oma lag al op ons te wachten in het truitje wat ik haar gisteren vast gegeven had, zodat ze het vandaag aan kon. En tja, dan kon vanmorgen dat traantje niet uitblijven...

Al met al was het heel gezellig. En net zei ze nog tegen mij dat ze een hele fijne verjaardag heeft gehad.

Fijn hoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown