Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 05, 2006

laatste dag

Dolfinarium met Gaja-Fleur

Ja, en dan is het ineens zover. Vandaag was mijn laatste vakantiedag! Morgenochtend weer bijtijds op en dan weer naar Almere om te beginnen aan het volgende nummer van 'Lijf'blad.
Gelukkig heb ik de vakantie heerlijk afgesloten met mijn beste vriendin en met haar babymeisje. We hebben een fantastische, dol fijne dag gehad in het Dolfinarium. En natuurlijk was ik gewapend met mijn camera. Hier vast een voorproefje, als de rest is ontwikkeld, volgen die vanzelf!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown