Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juli 27, 2006

Smiling

Keep on Smiling

Attentie aan alle lieve vriendjes, vriendinnetjes, collegaatjes, familieleden en natuurlijk pappie: als de Coeg hyperdepiep door het huis loopt te springen, gekke geluiden maakt als AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en zichzelf eens eventjes lekker uitschudt met een big smile op haar gezicht... er is niets met me aan de hand...

Er is alleen iets gebeurd vandaag, waar ik superdesuper hyperdehyper van ben geworden - gepaard met een lach en een traan. Maar wat dat is... dat is nog een klein geheimpje...

...ik ga nog even rondspringen, zolang de buren niet komen vragen wat er is, of dat er een busje voorstopt met twee aardige mannen die willen dat ik een wit jasje ga dragen, is er niets aan de hand...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, toch?


2 opmerkingen:

  1. Yeah wat zou dat zijn................................ hierperdehiperdehiep aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahahahaha... dat zouden jullie allemaal wel willen weten nietwaar? Zie ook gastenboek.

    Het is lekker voor mij een weet, of voor iedereen verders een vraag...

    Ja... behalve voor degene aan wie ik het verteld heb natuurlijk...

    Woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown