Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 28, 2006

trying to get to you

Over heuvels, door dalen...

Met kleine Henk heb ik naar de Comeback Special van Elvis uit 1968 zitten kijken. De kleine houdt wel van muziek en je moet toch vroeg beginnen met verschillende artiesten enzo... dus Phil Collins even uit de DVD-speler gehaald en Elvis Presley erin gedaan.

De Comeback Special bestaat uit verschillende delen, de DVD begint met de versie die was uitgezonden en daarna krijg je de ruwe versies. Eén daarvan is een 'sit-down show'. Zeg maar dat MTV het idee later heeft gebruikt voor zijn Unplugged-series en dat PURE van The Box er ook op is gebaseerd. Tijdens deze sit-down show zingt Elvis Trying to get to you. Een heel gaaf nummer, waarbij hij zich helemaal vocaal laat gaan. Met een rauw, schor randje...

Tryin' to Get to You - Comeback '68 style

I've been traveling over mountains
Even through the valleys, too
I've been traveling night and day
I've been running all the way
Baby, trying to get to you.

Ever since I read your letter
Where you said you loved me true
I've been traveling night and day
I've been running all the way
Baby, trying to get to you

When I read your loving letter
Then my heart began to sing
There were many miles between us,
But they didn't mean a thing.

I just had to reach you, baby,
In spite of all that I've been through.
I kept traveling night and day,
I kept running all the way,
Baby, trying to get to you.

Well, there's nothing that could hold me
Or that could keep me away from you
When your loving letter told me
That you really loved me true

Lord above me knows I love you
It was He who brought me through,
When my way was dark as night,
He would shine His brightest light,
When I was trying to get to you

Well, there's nothing that could hold me
Or that could keep me away from you
When your loving letter told me
That you really loved me true

Lord above me knows I love you
It was He who brought me through,
When my way was dark as night,
He would shine His brightest light,
When I was trying to get to you




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown