Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, maart 11, 2006

Vakantie!

Dag 8 & 9: Idols!


Dit hele weekend is een Idols weekend. Afgelopen vrijdag was er een gaaf concert van alle finalisten en gisteravond natuurlijk de superfinale tussen Floortje en Raffaëla.

Vrijdag heb ik trouwens bar weinig uitgespookt. Was een beetje moe en had meer zin om een paar Muppetfilms te kijken (Kermit's Swamp Years en Muppets from Space). Tussendoor heb ik nog boodschapjes gedaan en een colaatje gedronken bij de Mac, waar mijn broer, schoonzusje en neefje gingen lunchen. 's Avonds dan de Idols The Day Before SterrenParty, waarbij alle andere finalisten ook aanwezig waren.

Zaterdag was het dan eindelijk zover: de grote finale. Thuis waren we er al gauw uit: Rafje moest winnen. Vooral ook omdat we Floortje niet wilden laten winnen. Raf is veel beter en na de opening en daarna haar Disco Inferno - met een superchoreografie - uitvoering wisten we het zeker. Raf moest winnen, vooral na haar duet met Elvis ;-). En dat deed ze ook! Kippenvel bij haar uitvoering van de singel. Geweldig.



En ja... ik heb hem gedownload ja... Je bent Idols-fan of niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown