Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, maart 05, 2006

Vakantie!

Dag 3: Lekker niets


Vandaag is dan de derde dag van mijn Krokusvakantie begonnen. Het sneeuwt nog steeds, het zonnetje is nog steeds warm en ik... Ik geniet van mijn Dolfinarium foto's. Wat erin de planning staat? Helemaal niets. Het is zondag... dus gaan we niets ondernemen, maar lekker een beetje tv kijken, bloggen, foto's kijken, misschien wat lezen en een spelletje doen. We zien het wel!

Maar... ik denk dat ik iedereen even van mijn Dolfinarium in de sneeuw-foto's mee ga laten genieten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown