Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 07, 2006

Vakantie!

Dag 5: Echt vrij!


Gek, dat je inderdaad pas op dinsdag om 7 uur ontdekt dat je niet je bed uit hoeft om te gaan werken, dat dan pas je vakantie gevoel ontstaat! Om mijn echte vrije dag te vieren ben ik met mijn broer en neefje wezen winkelen in de stad. Nog een paar leuke Sesamstraat dvd's gekocht en een nieuwe UV-lens voor mijn Spiegelreflex bij de MediaMarkt en een gitaarstandaard voor papa's rode elektrische gitaar gehaald bij Staffhorst. Verder had mijn broer nog luiers nodig en kon hij foto's ophalen van de kleine.

Gezellig hoor.

Morgen ga ik weer eens verder schrijven aan mijn science fiction verhaal. In alle rust. Enne... ook maar eens achter die nieuwe kwartetstukken aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown