Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 09, 2006

Vakantie!

Dag 6 & 7: Thuis voor de buis


Ja, ik geniet nog steeds van mijn weekje vrij. Gisteren was een beetje druk geworden met het koken van de lasagne, daarna met papa naar oma toe in het Hospitium, vervolgens de berg was opvouwen die ik die dag gewassen had (2 wit, 2 bont... met die wasmarathons doe ik toch iets verkeerd...) en daarna hebben we Les Daltons gekeken. Althans, papa en ik. Een erg leuke film, met veel humor en heen en weer gescheld tussen Joe en Averell - die bijna elke scène wel eindigt met 'Wanneer eten we' - een echte Jolly Jumper, een grappige Lucky Luke - met een iets te breed gezicht, maar een hilarische schaduw - ma Dalton en Rataplan! Een leuk hondje met een opgezette snuit. Hij was super. Papa vertrok naar Cees' Place waar hij - zo sms-te hij - een solo heeft zitten spelen op het podium! Stoer nietwaar? Ik bleef thuis en heb naar de hiphopdansfilm Honey gekeken, met Jessica Alba in de hoofdrol. Een hele vrolijke film met veel humor, dans en goede muziek. Na de film was het te laat om nog een vakantiedagje te beschrijven.

Vandaag heb ik ook voor de buis doorgebracht. Nadat ik opa naar oma had gebracht, heb ik Dancing Stage Mario Mix maar weer eens uit de kast gehaald en na een paar liedjes te hebben ingedanst het spel nog maar weer eens gespeeld. Ik moet bekennen, op easy, want aan het einde zweet je zo, dat het niet eenvoudig is om op easy perfecte dansjes te doen! Daarna ben ik nog een rondje met Basje gaan wandelen en heb ik op het winkelcentrum nog wat hoognodige boodschapjes gehaald. Je kent het wel, van die dingen die je anders toch maar vergeet. Wattenstaafjes en peertjes voor in de schemerlamp! Straks lekker nasi eten - papa staat op moment van schrijven te koken - en dan... tja... wie zal het zeggen. Misschien ga ik wel weer eventjes voor de buis zitten. Heheh.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown