Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 20, 2006



Kippenkoorts & koppijn

Voor de oplettende lezertjes, die mij een paar dagen hebben gemist... Ik ben zo goed als weer beter. Althans, dat mag toch wel na bijna een week de griep te hebben gehad. Het begon afgelopen woensdag ineens. Tijdens het werken kreeg ik keelpijn en voelde me wat duf met hoofdpijn. Daarna kreeg ik koude rillingen. Eenmaal in de auto was dat weg, maar ik voelde mij flink beroerd. Thuis aangekomen - eerst bij mijn broer langs waar ik een cadeautje voor papa heb opgehaald voor oma en opa en mijn saxofoon die hij had laten maken - had ik geen trek, ben ik wel meegeweest naar oma om het cadeautje te verstoppen. Rillend heb ik daar gezeten - terwijl het er altijd heel warm is. Op de terugweg werd het steeds erger en ik kon het niet warm krijgen. Daarna kreeg ik het ontzettend heet: koorts. Vanaf donderdag ben ik dus al thuis gebleven en vandaag gaat het wel weer de goede kant op. Mijn kop zit nog vol snot, dus dat is stomen, zoutwater snuiven en veel snuiten. Maar als dat het enige is, dan ga ik morgen wel weer aan de slag. Hoop ik...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown