Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 13, 2006

Vakantie!

Dag 10 & 11: Voetbal & Sax


Dag 10 stond in het teken van FC Utrecht tegen Heerenveen. Thuis in de Galgenwaard zou het duel uitgevochten worden. Winst betekende stijgen op de ranglijst en de play-offs binnen handbereik houden. Een mooie afsluiter van de vakantie, zou ik zo zeggen.

Nou, eigenlijk niet. Ik ben twee jaar geleden met langlaufen op mijn stuitje gevallen en wanneer het heel koud is, gaat deze weer heel zeer doen en dan kan ik bijna niet op of neer. Voor de omgeving wel lachwekkend. Voor mezelf zeer irritant. Aangezien ik dit zaterdag al had opgelopen, zeg maar, en het zondag redelijk over was, wilde ik het risico niet nemen. Het was zondag ook bar koud en wij zitten nu eenmaal vaak in de schaduw. Dus nam ik het zekere voor het onzekere en heb het duel van FC Utrecht op de radio gevolgd. Dat was ook reuze spannend moet ik zeggen.

René van de Berg ging weer zeer tekeer. Helemaal bij de 2-0 ging hij uit zijn dak! 'We gaan naar de play-offs! We zijn vijfde op de ranglijst!' Kippenvel. Echt waar.

Vandaag was dan de laatste dag. Morgen is het weer tijd om te gaan werken. Ook leuk, want ik heb wel zin in Lijfblad nummertje 4. Maar eerst nog vandaag. Na Opa naar Oma in Vleuten te hebben gebracht, boodschappen te hebben gedaan, te hebben geluncht en vervolgens de hutspot te hebben gekookt, ging ik nog even Saxofoon spelen. Dacht ik. Er sluit een klepje niet, dus was hij vals - maar hij beet niet. Vanavond mocht ik op de sax van mijn docent spelen. En hij op de klarinet bij het improviseren. Dat was wel gaaf. Van de week gaat mijn broer even met mijn sax naar de werkplaats. Misschien kunnen ze hem snel maken.

Het einde is dus aan de vakantie gekomen. Nog één vakantiefotootje dan, om het af te leren...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown