Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 24, 2005

Sinterklaas!

Ik heb het zo druk gehad met de geboorte van mijn kleine neefje, dat ik zowaar vergeten ben te vertellen dat Sinterklaas weer in het land is. Nu zullen jullie dat allang weten, want het is uitgebreid op tv geweest hoe hij bij Sneek binnenkwam varen en daarna alle steden, dorpen en afgelegen plekjes aandeed om de kinderen te begroeten.

Ook de pieten van De Club Van Sinterklaas zijn al wekenlang dagelijks op tv bij Jetix. En op Nickelodeon staat een geheimzinnig oranjepak in de studio van Chris & Vivienne.

En toch gaat het allemaal een beetje zijdelings voorbij... gewoon, omdat mijn hoofd ergens anders is.

Bovendien is ons kleine Henkje nog te klein om zijn schoentje te zetten. Maar ik denk wel dat volgend jaar Sint & Piet een bezoekje gaan brengen aan de kleine man...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown