Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 02, 2005

Keevie & Ik

Hangen in de wind

De herfst is een mooi jaargetijde voor Keevie en mij. Niet alleen omdat ik zo intens kan genieten van het veranderende landschap, maar vooral omdat het ook het jaargetijde is, waarin ik spierballen kan kweken. Want het waait! En niet zo'n beetje ook.



Aangezien ik werk in Almere Haven, rijden Keevie & Ik iedere dag over het Gooimeer. En hier waait het altijd een beetje. Vanmorgen waaide het een beetje veel - de windzak stond helemaal strak - en net als hoge bomen vangen Keevies veel wind. En dat betekende dus tegenhangen.

Lekker hangen in de wind dus. Maar wanneer deze even stopt om adem te halen voor een nieuwe windstoot, moeten Keev en ik wel uitkijken dat we dan niet ineens op de vluchtstrook of andere rijstrook schieten...

In ieder geval kan ik de komende maanden mijn bovenarmen weer trainen. En durf nu nog maar te zeggen dat je van autorijden lui wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown