Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, november 15, 2005

Keevie & Ik

Het regent

Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat
Ik lekker niet, want ik zit droog
En dat word ik heus niet zat
Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat

Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat
En het snelweg asfalt dek
Dat wordt dus lekker glad
Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat

Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat
In Almere kan hij droogjes staan
Dat wordt hij heus niet zat
Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat

Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat
En thuis weer de garage in
Wieltjes drogend op de mat
Het regent, het regent
Mijn Keevie die wordt nat

Het regent, het regent
Mijn Keevie die staat droog
En ik moet weer op huis aan gaan
Door regen die niet loog
Het regent, het regent
Mijn Keevie die staat droog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown