Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 16, 2005

Keevie & Ik

Wasstraat - deel 3

Als ik vanmorgen Keevie aan de kant had gezet, zijn eigen autoshampoo bij mij had gehad én natuurlijk een spons om hem mee in te zepen... dan was hij nu lekker schoon geweest.

Maar ja... ik had natuurlijk dan ook een handdoek voor mezelf mee moeten nemen, schone - vooral droge - kleren in de kattenbak moeten hebben én om alles te voorkomen een waterdicht regenpak.

Een aangezien ik dat niet bij me had, was het toch niet verstandig geweest om Keevie op de brug over het Gooimeer te gaan staan wassen in de 'wasstraat' die regen en snelweg heet.

Trouwens, als we het wel hadden gedaan dan was Keevie met één plens van een voorbijrijdende vrachtwagen toch weer vies geweest, dus echt zin zou het toch niet hebben gehad...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown